joi, 8 mai 2008

Prima Insemnare

Se pare ca hi5-ul a ajuns in sfarsit la un dead end (doamne ajuta) fiind mai nou detronat de blog-uri; asa ca toata lumea de la mic la mare , fie de la tara (cei care sunt dotati cu internet bineanteles) fie de la oras isi va face bloguri.....lucru care mi se pare destul de fain...chiar ma saturasem de nebunia cu hi5-ul de personaje care nu stiau cum sa isi tuguieze in poze buzele ca Angelina Jolie, sa isi arate musculatura bine lucrata sau minuntele achizitii (mai mult sau mai putin personale ) in materie de masini......
Pt mine fiind prima data cand scriu cateva randuri in intr-un blog , recunosc ca nu prea stiu ce si cum cand vine vorba de asta , dar totusi imi fac curaj si am sa incerc....
Fiind un blog personal m-am gandit sa scriu din cand in cand ( mai ales in starile deperesive) cate ceva despre minunata mea existenta si despre lucrurile care mi se intampla sau care ma framanta..cu alte cuvinte..asta o sa fie un fel de jurnal al meu....
To be continued............

Niciun comentariu: